czwartek, 3 września 2009

pomysł na...



Tak sobie pomyślałam ostatnio, że w sklepie nie ma żadnych akcesoriów dla całkiem malutkich dzieci i olśniło mnie, że uszyję trochę śmiesznych śliniaków. Pomysł pomysłem, ale mój brak doświadczenia w tej dziedzinie zrodził masę wątpliwości. Czy na przykład ma znaczenie, po której stronie jest zapięcie? Powinno być po prawej? dla praworęcznych rodziców:) Czy jeśli naszyję na śliniak trzy guziki to jest to bardzo niebezpieczne rozwiazanie? (nie wyobrazam sobie niemowlaka odpruwającego guzik i dławiącego się nim, ale kto wie?) Może lepiej wyhaftować trzy punkciki symbolizujące guziki? Czy lepsze w zapięciu są zatrzaski czy rzepy? O rany, może znacie jakieś z tych odpowiedzi? Pomocy:)

3 komentarze:

Brinja pisze...

Wow, tose are so cute, did you make them?

Aga Plieth pisze...

Thanks, I did:) It was a trial version and now I have lots of questions for friends more experienced in parenting. Not so easy to imagine:)

Anna pisze...

hej,
Już śpieszę rozwiać Twoje wątpliwości, jako matka dwóch urwisów mam spore doświadczene związane ze śliniakami:
1.nie naszywaj guzików na śliniak- napewno byłyby super atrakcją dla Malucha, ale naprawdę: niemowlę któremu zaczynają rosnąć zęby jest wstanie odgryść, rozgryść i urwać wszystko...
2.zaczepy na rzepy są znacznie wygodniejsze, ponieważ czasami Maluchy nieznoszą nakładania/zdejmowania śliniaka, w związku z tym trzeba robić to ekspresowo:)
Pomysł na śliniaki jest świetny, powodzenia!