piątek, 28 maja 2010

wreszcie na plaży:)





9 komentarzy:

decou-galeryjka pisze...

o rany, jestem w szoku! super wyglądają! ja też chcę już na plażę!

jola_zola pisze...

miałam to samo napisać, co decou-galeryjka...
niezła gromadka w iście letniej scenerii...
oby tego lata i nam udało się spędzić na niej choć jeden gorący dzień:)
pozdrawiam serdecznie:)

Betsy Petsy pisze...

Ale ciepło się zrobiło po takich fotkach :)

Cassia.wu pisze...

Fantastyczne te lale. A jakie mają boskie kapelusze i stroje kąpielowe!

MAGDA GÓRA pisze...

ojej jakie wesołe plazowiczki!

folkmyself pisze...

Obłęd w ciapki! WPadłam totalnie przypadkowo i przepadłam na amen;]

anna_pe pisze...

hehe, pięknie...pozdrawiam:)

Aga Plieth pisze...

Bardzo Wam dziękuję za te miłe słowa! Plaża była słoneczna ale wietrzna bardzo, lale ledwo mogły usiedzieć:)

KORONKA pisze...

Jak widzisz, zawędrowałam już tutaj, za chwile idę dalej wstecz :-) Te opalające się lale totalnie mnie rozbroiły. W ogóle bardzo podoba mi sie Twój styl. Biegnę dalej...