wtorek, 20 lipca 2010

nieskończoność

8 komentarzy:

Betsy Petsy pisze...

myślalam, ze to Twój kącik a na wzór ta miniaturka, ale się zdziwiłam gdy zrozumiałam, ze to nie tak :)))

antilight pisze...

Powalasz! Trochę mi zajęło domyślenie się o co chodzi. Za dobre te miniaturki robisz!

angela pisze...

Oszalałam kompletnie :) siedzę i się gapię i przestać nie mogę :)

esef52 pisze...

Moment moment, a oryginał w skali 1:12 gdzie?

Druga_połówka_Kurczaka pisze...

Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

Jeśli tak podaję linka:

[LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

Jagna pisze...

Witaj.Właśnie odkryłam Twojego bloga i z zapartym tchem obejrzałam go od początku do końca.Jestem zachwycona!Twoje lale są dopracowane, dopieszczone w każdym szczególe, prześliczne!Projekty wnętrz świetne! Miniaturki-REWELACJA!Zazdroszczę talentu.Jesteś niezwykła! Od tej pory będę do Ciebie regularnie zaglądać. Pozdrawiam i czekam na więcej :)

Aga Plieth pisze...

Och och och, nie wiem co powiedziec na te Wasze mile komentarze:) Tak sobie pomyslalam, ze skoro to ma byc moja wymarzona pracownia to przeciez i miniaturki musza sie tam znalezc i sa odpowiednio zmniejszone- tak jakby w 1:6 zrobic jeszcze 1:6, matematycznie to jednak za trudne i nie potrawie powiedziec co to za skala bo dzielilam na oko:)
Jagna- bardzo bardzo dziekuje i witam Cie serdecznie!

maverika pisze...

Fajne te Twoje lale i miniaturowe przedmioty.
Dawno już o tym nie było, a jestem bardzo ciekawa, jak się ma Twoja BJD 1:6? :) Pozdrawiam.