czwartek, 8 lipca 2010

pod papugami






Dzisiaj sześć lal wyprowadziło się do nowej i całkiem przypadkowo znalezionej galeryjki. W miejscu gdzie kiedyś było solarium, u podnórza naszego osiedla (gdzie dopiero powstają sklepy spożywcze, a co dopiero mówić o galeriach czy kawiarniach) dwie miłe panie otworzyły galerię "Pod Papugami". Byłam wczoraj, ślicznie! Nabyłam dwa miniaturowe dzbanuszki do mojej pracowni i w rozmowie z panią Kasią przyznałam się do szycia:) Lale musiały się wyprowadzić jeszcze dziś, ale nie mają chyba nic przeciwko. Niektórych chyba Wam nie pokazywałam a już na pewno nie z bliska więc pokazuję bo to ostatni moment, żeby się z nimi pożegnać;) Oczywiście zapraszam serdecznie Pod Papugi, ul. Świętokrzyska 60, Gdańsk

4 komentarze:

The Old Maid pisze...

Gratuluję i życzę lalom szybkiego znalezienia kochających domków ;) Jejjj gdzie ta Świętokrzyska?? Gdzie ja mam mapę?!;)

jola_zola pisze...

Świetne lale:)
Fajnie, że znalazły miejsce, gdzie ktoś może się w nich zakocha i zabierze do własnego domu a Twój portfel stanie się nieco grubszy:):):)

folkmyself pisze...

Tęskno będzie za plażowiczkami!

Katarzyna pisze...

Ach! Ciągle przejeżdżam koło tej galerii, ale wciąż nie ma czasu wstąpić. Trzeba to nadrobić. Lale jak zawsze urzekają detalami.