czwartek, 26 sierpnia 2010

Kristi i Duro

Czyli kolejna para, którą udało mi się uszyć:) Kristi wkrótce obchodzi okrągłe- ważne urodziny (i nie ogląda tego bloga:)), więc lale pojadą świętować, a ja mogę je Wam pokazać już dzisiaj. Biżuterię, którą projektuje i wykonuje Kristi już kiedyś pokazywałam, ale chętnie przypomnę TU. Duro jest ilustratorem i jestem pełna podziwu dla jej i jego prac.
Jeśli chodzi o lale to miałam bogatą dokumentację fotograficzną bo niedawno się widzieliśmy i stąd bardzo wypracowane drobiazgi- kolorowa torebka, której tkaninę haftowałam i pokazywałam tu jeszcze w stanie surowym, Duro ma w torbie kolorowe kredki z patyczków do szaszłyków i blok rysunkowy:)




7 komentarzy:

Jolinka pisze...

Masz niewątpliwie talent... uderzające podobieństwo, a lalki są fantastyczne!!!
Chyba muszę poważnie zastanowić się nad zamówieniem takiej dla siebie:)

asieja pisze...

niesamowite!
pięknie dopracowane detale. myślę sobie, że obdarowani będą mieli wielką niespodziankę i wielką radośc.

Cassia.wu pisze...

Qrcze, jesteś niesamowita! Pewnie już Ci to kiedyś pisałam i pewnie jeszcze nie raz napiszę. Zaskakujesz mnie coraz bardziej. CUDO!!

antilight pisze...

Z każda parą jesteś coraz lepsza! ta mnogość szczegółów, torebki, buty, bielizna! Taki prezent to musi być przeogromna radocha.

esef52 pisze...

nie no, chłopak jest niesamowicie podobny!

justyna pisze...

Moim faworytem jest Duro. Uchwyciłaś to "coś " w oczach..
Cieszymy się ,że znów jesteś i jak zwykle ...zapraszamy!:)
Pozdrówka :)

Jagna pisze...

Witam.Dasz się zaprosić do zabawy "Lubię..."Szczegóły u mnie.Pozdrawiam