czwartek, 30 września 2010

oddam w dobre ręce #1

Uwielbiam tkaniny, zbieram je namiętnie, wyszukuję w lumpeksach i ogólnie chomikuję. Ta tendencja nie jest zła, w końcu jest tyle innych złych nałogów, prawda?:) W końcu, żeby móc coś twórczo popełnić trzeba mieć jakieś zasoby materiałów, ehem, środków twórczych:) Ale czasem... czasem dociera do mnie, że przeginam. Większość ewentualnych wolnych przestrzeni w mieszkaniu zagarnęłam bezczelnie na rzecz szycia i... trzeba coś z tym zrobić. Postanowiłam podzielić się z Wami różnymi drobiazgami, z których raczej jednak nic nie uszyję bo... bo są jakieś powody:)
Dziś prezentuję trzy kwieciste kawałki (docelowo panele na okno bo mają tunel w górnej części), które bardzo mi się podobają, ale póki co nie mam dziecięcego pokoju do urządzania a wzór jest na tyle duży, że na lale czy lulanki się nie nadają. Każdy z kawałków ma 55x200cm. 
Chęć przygarnięcia paneli zgłoście w komentarzach do tego posta do poniedziałku 3 października godz.20. Jeśli zgłosi się kilka osób- zrobię losowanie. Słonecznie (wreszcie!) Was pozdrawiam.




14 komentarzy:

cytherea pisze...

ja bym bardzo chętnie chciała taką tkaninę. Jest piękna!

martu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Raj Lal pisze...

Ja również bardzo chętnie się zapiszę. nawet jeden taki kawałek by mi się przydał. Pozdrawiam, również słonecznie:) Ostatnio Lulanki - cuuuudne!!

Jagna pisze...

I ja bardzo chętna jestem ma takie cudne tkaniny:)
Skąd to Twoje słoneczko?Zazdroszczę.U mnie od kilku dni wiąż pada i pada:(

angela pisze...

i ja ! Ja też chętnie je przygarnę :))))
Pozdrawiam, niestety deszczowo..

Betsy Petsy pisze...

I ja podnosze rękę w górę :) Piekne, akurat urządzam dziewczynkom pokoik byłaby zasłonka na okno :)

Aneta pisze...

Oj chyba chętnych będzie więcej, dołączam się do prośby o nie :)

folkmyself pisze...

Oj coś mi sie wydaje że losowanie będzie! Też jestem chętna!

Sara pisze...

Zgłaszam chęć przygarnięcia... A będzie więcej?;]

Marysia pisze...

Oj, ja juz widze zastosowanie! Chetnie przyjme.

mszabla pisze...

Chętnie przyjmę zwłaszcza, że po przeprowadzce w oknach moich dziewczynek wieje pustką. Pozdrawiam.
Monika

decou-galeryjka pisze...

poszewki na poduszki też wspaniale by z nich wyglądały. ale kolejka się zrobiła, hihi:)

makneta pisze...

Oh, ja też byłabym chętna na te kawałeczki materiału - w sam raz na zasłonki do pokoju córeczki.

Gosia pisze...

U mnie byłyby z nich nowe cudne poszewki na starą, nieciekawą kanapę!