piątek, 10 grudnia 2010

Kajtek i post poniekąd zbiorowy

Pewnego wieczoru przydarzyło mi się "odszycie" po raz trzeci psa Kajtka, którego w pierwotnej wersji zobaczyć można TU. Pozostałe prace też posunęły się do przodu o kilka kroków: skończyłam siostry Majkę i Amelkę, odkrywając przy okazji jak fajnie można uszyć butki ze skóropodobnego czegoś:) Muszę się zaopatrzyć w takie skórki, zamsze albo ich imitacje- na butki są idealne (łatwo się wkłada takie obuwie i zdejmuje). Poza tym szykuję kolekcję ubranek dla pewnej lali: sweter z bałwanem zrobiłam zainspirowana wspomnieniem o własnym swetrze z dzieciństwa. I jeszcze rajstopy dla panny młodej- to było trudne zagadnienie ale udało się, a panna młoda w całości i z panem do kompletu już wkrótce. Ogólnie mówiąc nadal chaos i dużo zabawy. Bardzo słonecznie Was pozdrawiam!









15 komentarzy:

cassia.wu pisze...

Coś wspaniałego!!!!

angela pisze...

OMG! Cudowności tworzysz! Te płaszczyki są obłędne, a cała kolekcja lalkowych ubranek, po prostu mistrzostwo świata!!!
Super :)

Agnes pisze...

Śliczny piesek i laleczki :) A ciuszki są cudowne aż zapiera dech :)

Pozdrawiam :)
Tin-Tin

cwasia pisze...

Zaniemówiłam! Obłędnie to wszystko piękne!

Aniarozella pisze...

O rany, te maleńkie ubranka mnie zachwycają, pięknie wykonane i baardzo gustowne. Buciki skorzane lub tez z innego tworzywa, bardzo ciekawe i jeszcze te malinowe nogi mrrr

Aneta pisze...

coś wspaniałego cóż za genialny pomysł na upust twórczej rzeki
ileż to czasu ile cierpliwości

folkmyself pisze...

Tymi sweterkami na kolana mnie powaliłaś...

Jolinka pisze...

Świetne ciuszki, szczególnie kurteczki, czy też płaszczyki - ciekawa jestem jakiej są wielkości...
Wyglądają jak normalne ubranka dla dzieci. Jesteś niesamowita, pokłony dla Twojej wyobraźni i warsztatu:)

antilight pisze...

siostry są po prostu boskie, ilość szczegółów po prostu powala! te wszystkie kieszonki. Jesteś po prorstu niemożliwa!

Betsy Petsy pisze...

Uwielbiam Twoje lale ! Zachwycają !

A pies jest przekomiczny :))

Sweterek z bałwankiem - cudo !

Kamila pisze...

Witaj!
Zaintrygował mnie Twój piesiu i dlatego zajrzałam do Ciebie.
Prace PIĘKNE (chodz nie wiem czy to wystarczająco trafne określenie).
Wspominasz coś o skórkach ...jeśli nadal ich poszukujesz skrobnij na mojego maila, chętnie Ci prezentuję bo u mnie tego pod dostatkiem ;)
Pozdrawiam

lukrecjusz2@vp.pl

maverika pisze...

A mi się najbardziej podobają wzorzyste mini sweterki :)

Kasia pisze...

Nie wiem co napisać, aby nie pisać w kółko tego samego. Uwielbiam Twoje prace. Sweterek a'ka Marc Darcy jest przepiękny ;)

ARTYSTKA26 pisze...

Cuda Pani tworzy:)) a te ubranka se wspaniałe:)

Vintage, handmade, folk design pisze...

cudne... piesek prawie jak mój żywy :)