wtorek, 8 lutego 2011

zabawki z Burdy

Kilka dni temu dostałam od babci stertę starych gazet z wykrojami (głównie to Burda, ale nie tylko) i powiem Wam, że te dawne Burdy były niesamowite. O wiele więcej modeli ciuchów i całkiem sporo innych rzeczy- pomysły domowych udoskonaleń, kursy szycia iiii.... wykroje na zabawki/ przytulanki! Oczywiście z tymi zabawkami to różnie bywało- niektóre są dość okropne i szycie ich wcale mnie nie kusi, ale pokazuję Wam wszystkie jakie znalazłam. W razie czego- mogę podać rocznik i numer gazety, gdyby komuś się miało przydać. Myszy są takie trochę tildowe, prawda? A ta laleczka z wielkimi rudymi kitkami- świetna- na pewno pomysł na taką fryzurę wykorzystam:) Czy szyłyście kiedykolwiek zabawki z Burdy? Napiszcie jakie macie z tymi wykrojami doświadczenia, warto się za to brać?









7 komentarzy:

gina pisze...

witaj :)
Ja jestem na etapie szycia lal Waldorf i zainteresowały mnie lale ze zdjęcia "świąteczny kramik" i "bon woyage " jeśli byś mogła to proszę o podanie numerów tych gazet ..... a może byłabyś skłonna je sprzedać ?

pozdrawiam serdecznie
gina

Jaga pisze...

A mnie zaciekawiły myszy,,może mogłabyś zeskanowań formy myszy?Albo podań numer Burdy, m

Aniarozella pisze...

Rewelacja !

Agnes pisze...

Super te zabaweczki, też mam kilka starych burd, ja szyłam kilka razy zabawki z burdy i wychodziły fajnie :) Burdę z myszkami i misiami też mam :)
Ale bardzo zainteresowały mnie laleczki :)
Mogła byś mi podać nr burdy i rocznik z laleczką na 3 zdjęciu (z tymi rudymi włoskami) ,laleczki ze zdjęcia 4 i 6 i krówki :) Będę bardzo wdzięczna i z góry dziękuję :)

Pozdrawiam :)
Tin-Tin

folkmyself pisze...

Wyglądają fajnie! Ciekawa jestem tych lal!

kasior pisze...

ooo, ja tez lale Waldorf robie. Skad masz wyeplnienie? Oryginalnie powinna to byc welna zgrzeblowana, ja nigdzie takiej nie znalazlam. Ostatecznie zamowilam w necie gotowy kit.

Aga Plieth pisze...

Gina,
Świąteczny kramik to Burda z grudnia 92r, Bon Voyage to niestety anglojęzyczna Anna, rok 93 sierpień:)
Jaga,
myszy z Burdy rok 98 listopad.
Agnes, krówki są z Burdy wrześniowej z roku 93
Mam nadzieję, że uda sie Wam gdzieś odkopać te stare Burdy, wykroje wyglądają zachęcająco, na pewno króreś spróbuję uszyć:)