środa, 2 marca 2011

egoterapia

Wiecie co? Nie ma jak uszyć sobie własne imię i nazwisko i jeszcze się z nim sfotografować:) Sprawa wyszła przypadkowo i naprawdę- ten napis jest potrzebny! Z moją zdolną koleżanką Justyną szykujemy się na pewne ważne (na razie sekret) wydarzenie i koniecznie koniecznie potrzebujemy literek "muffik & Aga Plieth". Muffik to firma Justyny i tamten napis będzie taki jak logo- zresztą prawie jest już zrobiony- brakuje mi zielonego "ff", to co uszyłam wyszło świetnie, bo czcionka jest rewelacyjna do szycia, polecam! Natomiast moje "& Aga... nie należało do przyjemnych, do tego stopnia nie należało, że nie mam jeszcze "&".
I jak myślicie, zmieniać banner na blogu?:)





15 komentarzy:

Sara pisze...

A jaki lakier do paznokci!!!!!!!:)

Betsy Petsy pisze...

rewelacja!

antilight pisze...

rewelacyjne ! Myślę, że mała odmiana w postaci zmiany bannera - to dobra rzecz na wiosnę :) Boskie te literki a Ty wsród nich wyglądasz mega pozytywnie :)

MD pisze...

Aga ! Świetnie wyszły te litery !i są takie ...zmysłowe heh i senno-wiosenne .I pasują do Ciebie więc odświeżenie baneru to chyba dobry pomysł.
Wielkie dzięki za Muffika - nie mogę się doczekać, zeby go zobaczyć na żywo :)

llooka pisze...

Obecny banerek jest bardzo ale to bardzo, ale to co poczyniłaś z literkami to mistrzostwo świata! Są boskie i sesja z Tobą wśród nich!
Wymieniaj koniecznie, taki pomysł nie może pozostać zapomniany!
Ciepełko zostawiam!

makneta pisze...

Banerek z tych zdjęc byłby super.

mszabla pisze...

Zmieniać, zmieniać

ebris pisze...

literki ekstra, ale lakier jeszcze lepszy! ^^

asieja pisze...

uroczo!

folkmyself pisze...

szał ciał i uprzęży!

Hania pisze...

Jak tu miło i przytulnie! Będę zaglądać :) Pozdrawiam :)

softqube pisze...

Wow
Amazing blog to follow

I would suggest to follow my all friends and family to follow his blog .

One of the most vivacious blog i`ve ever seen .

Keep Posting
Web Development Ahmedabad

Aga Plieth pisze...

Dziękuję Wam Kochane za słowa wsparcia i utwierdzenie mnie w tej decyzji:) Na pewno się zastosuje! A lakier? No taki mało apetyczny szczerze mówiąc...:)

Aba pisze...

literki rewelacyjne. Sama ostatnio szyłam imie synka i wiem że do najłatwiejszych rzeczy to nie należy. Świetnie ci wyszło :)

agea - czaruję igłą pisze...

świetne:)