wtorek, 22 marca 2011

targi

Kochani, muszę się usprawiedliwić (tylko na kilka dni), zniknąć sprzed komputera a jednocześnie serdecznie Was zaprosić i pochwalić się oczywiście też:) Z Muffikiem będziemy na Gdańskich targach "about design", które zaczynają się już w piątek! Muffikowa mamma czyli Justyna pokaże piękne zaprojektowane przez siebie meble (głównie dziecięce) a ja przystroję je lalami i innymi stworami. Obiecuję fotorelację i trzymajcie za nas kciuki proszę bo to nasz pierwszy publiczny występ i mamy tremę:) A jeśli tylko będziecie w okolicy wpadnijcie koniecznie! Przepraszam też z góry jeśli w najbliższych dniach będę mało kontaktowa i nie odpiszę na jakieś maile, wybaczcie, nadrobię to w przyszłym tygodniu!


4 komentarze:

Piegowata pisze...

Oj ja chętnie, bardzo chętnie bym to zobaczyła na żywo... czekam chociaż na fotorelację:)

cassia.wu pisze...

Powodzenia :)))

ebris pisze...

też bym chętnie zaglądnęła do Was, ale z Wrocławia to trochę daleko..;)

Katarzyna pisze...

A ja się zapowiadam w odwiedziny, i tak chciałam iść na te targi, a teraz mam dodatkową motywację. Niewykluczone, że pojawię się z Olgą :)
A zatem do zobaczenia.