sobota, 30 lipca 2011

na drogę:)

W najmniej odpowiedniej chwili bo dziś- dzień przed wyjazdem ( w absolutnym chaosie i bałaganie) MUSIAŁAM zrobić ten wisiorek. Jak zwykle pomysł był jak strzał pioruna i realizacja właściwie też. Bazy do wisiorków kupiłam jakiś czas temu z zamiarem wstawienia w nie szkiełek, ale szkiełka okazały się w złym rozmiarze. Ale od czego jest modelina?:) Wykorzystałam też maleńkie ludziki do makiet, kiedyś kupione w sklepie modelarskim, podobne są tutaj... Wyszła mi całkiem romantyczna scenka, prawda? Mam milion pomysłów na więcej... a tymczasem znikam na małe wakacje i wakacyjnie Was pozdrawiam!




20 komentarzy:

Joanka-z pisze...

Prawdziwe cudo :) Masz fenomenalne pomysły!

agea pisze...

hehe, jak zawsze świetne pomysły:)

cassia.wu pisze...

CUDO!

martu pisze...

BOSKIE!!!!!

neilii pisze...

rewelacja

mForm pisze...

PRZEpiękne! Ile uroku jest w takim maleństwie.

ebris pisze...

nienawidzę Cie! robisz takie cudowności, że mnie zazdrość skręca!:P :D

nowalinka pisze...

Fantastyczny! :)

with love pisze...

niesamowite

anita się nudzi pisze...

o ja! cudny:] teraz i ja czekam na więcej

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

jesteś niesamowita, wiesz?? zaskakujesz mnie na każdym kroku :) jakże się cieszę, ze tyyyle ostatnio pokazujesz! :D

ależ bym chciała taaaki wisior :) jest cudny :)

gdy tylko go zobaczyłam od razu przypomniałam sobie jak siedzieliśmy na ławce z moim obecnym mężem w Warszawskim Parku Skaryszewskim... tyyyle lat temu :)

a właśnie w pt. stuknęła nam 5ta rocznica ślubu... jak ten czas leci :)

ostatnio pokazałam Twoje cudne prace mojej Przyjaciółce, jest pod ogromnym wrażeniem, a jest zupełnie nie craftowa :) podziwia Twą cierpliwość i doskonałość najdrobniejszych szczegółów :)

pozdrawiam Cię cieplutko :*

- Enid
---nocnedlubaniny.blogspot.com

brattea pisze...

Boski!
Udanych wakacji :-)))

Demostenes pisze...

Jakie to pomysłowe! Rewelacja! Gratuluje :))

Magda pisze...

Piękna i bajeczna praca

Betsy pisze...

Przecudny jest!

Kasia pisze...

Extra

Conny's Cottage pisze...

very sweet.You are a artist!


greatings send you Conny

pracownia-filcer pisze...

Jak to się stało, że dopiero teraz trafiłam do Twojego świata??? Cudnie tu! Już zaczynam Cię obserwować. Ja też urodziłam się 19 lipca, tylko duuuuużo wcześniej:)
Pozdrawiam i oczekuję nowych postów:)
Ania

Magda pisze...

no ten wisior jest RE-WE-LA-CYJ-NY, no a caly blog inspirujacy i przepiekny, gratuluje, tak trzymac

aga pisze...

Aga, czy takie cos mozna u Ciebie zamowic?
Przepadlam na Twoim blogu...
znow aga