poniedziałek, 3 października 2011

kupowanie

Byłam pewna, że cytowałam tu już kiedyś taki tekst Świetlickiego, ale to musiało być w innym życiu, bo nie ma go w tekstach:) W każdym razie brzmi on tak:

KUPOWANIE

Ryż, bo ryż.
Gazeta, bo program TV.
Szpinak, ponieważ brak mi wyobraźni.
Czosnek, bo do szpinaku.
Sok marchewkowy, bo tak.

Papierosy, gdyż bez nich zmarłbym.
Jajka, bo są przydatne.
Jogurt, bo jogurt.
Seler, bo taki kaprys.

Ryba, albowiem jeszcze nie jesteśmy
w Erze Wodnika.

Świetlicki zapomniał jednak o herbacie! Herbata- bo opakowanie:) Tak byłoby w mojej wersji z soboty. Nieczęsto tak mam, a już na pewno nie przyznawałam się do tego na blogu, ale kiedy zobaczyłam w sklepie TE OPAKOWANIA, zakochałam się bez reszty:) I tak pierwszy reklamowy post za mną!? No cóż, herbatki są organiczne i zdrowe więc niech tak będzie:) Miłego poniedziałku Wam życzę!


10 komentarzy:

anita się nudzi pisze...

wcale się nie dziwię,boskie

jaga pisze...

piękne opakowanie, wiesz ja chyba też sobie kupie ...bo jest piękne

Mimbla pisze...

Zwróciłam uwagę na te opakowania w sklepie, w delikatesach można znaleźć wiele produktów opakowanych z klasą i pomysłem, zawsze mam ochotę brać wszystko, tylko te ceny...

mForm pisze...

Piękne grafiki są na tych opakowaniach. Taka mała rzecz, a tak bardzo cieszy oko:)

Maga pisze...

hahaha trzymalam wczoraj w lapkach w sklepie bo...przyciagnely moj wzrok:D tylko wybor byl duzy, a czasu akurat na zakupy malo... dzis nadrobie ;) pozdrawiam! (choc zagladam od jakiegos czasu, to pierwszy raz sie odzywam...)

ebris pisze...

ojej, ojej, biorę wszystkie!:D

aja pisze...

polecam białą herbatę z tej serii, pyszna. No i pięknie wygląda:))

helutkowa pisze...

W dzisiejszych czasach opakowania, grafika przeżuciła się na zdjęcia przerobione w ps. Piękne pudełko

Aga Plieth pisze...

Skusiłam Was:) O ja niedobra:)

alucha pisze...

Świetna ta lista zakupów! :D.
A opakowanie cudne. Takie nie narzucające się i nienowoczesne - i bardzo dobrze! :)