piątek, 14 października 2011

ślubne

Nie mogę uwierzyć, że nie publikowałam tych zdjęć na blogu... co za brak pamięci:). Znajoma jeszcze jednej wakacyjnej pary ślubnej zamówiła lale w prezencie a ja dowiedziałam się, że portretowana pani zajmuje się scenografią a pan teatrem lalkowym i że lale mają być czarno- białe. Takie wyzwanie:) Nagormadziłam więc kilka odcieni szarości i zabrałam się do pracy. Lale się podobały a ja niedawno dostałam zdjęcie portretowanych razem z lalami więc jest dobra okazja by je Wam pokazać:)










18 komentarzy:

mForm pisze...

Jacy podobni i jak się komponują z kolorowymi postaciami:)

Little Fabien pisze...

:)

S jak Sylwia i Szycie pisze...

Super, brawo!!!

Mira pisze...

Po prostu super. Są bardzo podobni :)

Aicena pisze...

świetne :)

Ewa pisze...

orginalnie w tych szarosciach! bardzo mi sie podoba i pomysł i lale oczywisci!e

Aga Plieth pisze...

Mi też się podoba, ze w szarościach, chociaż bałam się, że będą wyglądali jakoś smutno... Może to nowy kierunek lalowy?:)

pracownia-filcer pisze...

Fantastyczne lale! Trafione podobieństwo, bez wątpienia.
W jakikolwiek kierunek się udasz, będzie sukces! Spróbujesz sepii,lale pewnie też będą super. Te szarości bardzo przypadły mi do gustu.
Pozdrawiam:)

Mordornas pisze...

Ale fajne! Świetnie to zrobiłaś! Takie podobne, że aż - och!

darakw pisze...

Cudna parka! Jak Ty uchwyciłaś podobieństwo! Majstersztyk!

Myszka pisze...

Wow!!!! Rewelacja!
Czy możesz przesłać mi na maila info z kosztami takich lalek? Chciałabym mieć takie.
myszka.themousehouse@googlemail.com
Z góry dziękuję:)

ania121971 pisze...

Niesamowite i niepawdopodobne! To robi wrażenie!

decomarta pisze...

Ale czad!!

Wygodna pisze...

Rewelacja! Boskie po prostu!

Kasia pisze...

Genialne!:D Aż się uśmiechnęłam (w sumie nadal się szczerzę do monitora;)).

karo pisze...

Jakie podobienstwo! O pieknym wykonaniu lal juz nie wspomne... Brawo!!!

LolaJoo pisze...

Powaliło mnie na łopatki..piękne!!

Blue-Anna pisze...

To było wielkie wyzwanie, super.