wtorek, 11 października 2011

z dedykacją dla Ewy;)


10 komentarzy:

takie tam pisze...

ale... ciacho :)

Konwaliowa Bombonierka pisze...

Genialnie Tu... zostaje:)
Pozdrawiam!

ebris pisze...

jeeej, jaki rozkoszniaczek^^ pięknie wypieczony, aż chce się schrupać:)

Joanka-z pisze...

Ja pierniczę! To dopiero jest mikrociasteczko ^^

The Old Maid pisze...

Absolutnie cudnej urody!!!! I jak smacznie wygląda:)))

mForm pisze...

A czy on jest prawdziwy czy z modeliny? Bo się trochę pogubiłam:)

Ewa pisze...

mniam pyszny, poczułam sie jak Alicja nie jak Ewa...ale czy jestem teraz duża czy też mała???
buziaki ogromne

Ewa pisze...

aha Aguś przypominam ze świeta coraz bliżej a moje zamówienie nadal aktualne ;)

Aga Plieth pisze...

Ewa, pamietam:) Ale nie napisalas w koncu jakie duze te sweterki chcesz! Napisz koniecznie.

Ewa pisze...

Wymazylam sobie takie jak dla lalowej Poli, tylko w takie zimowe wzorki...co myślisz? sztuk...boje sie napisac...moze być 10?