poniedziałek, 21 listopada 2011

mleczne aniołki

Muszę przyznać, że nie mogę się w tym roku doczekać świąt, najchętniej już postawiłabym choinkę, żeby zapomnieć o tej mglistej jesieni za oknem. Żeby się już troszkę nastroić zabrałam się za aniołki, temat przyjemny i całkiem świąteczny, gdyby nie to, że mają miny oszołomów i chyba nie zostaną aniołami stróżami. Kto by chciał  mieć niepoczytalnego anioła stróża?:) Wykorzystałam do ich uszycia len z delikatnym połyskiem (czego nie widać niestety na zdjęciach, była to niedoszła sukienka ślubna), beżową dzianinkę (ścinki po szytych spodniach z burdy), stare guziki i dwie stare szydełkowe serwetki, recycling na całego:) Dobrego poniedziałku!






24 komentarze:

Dacapo pisze...

Jakież one śliczne! I cudownie niesforne!

Ewelina pisze...

Śliczna praca :) pozdrawiam serdecznie

anita się nudzi pisze...

cudne,zwlaszcza ten z serwetką
p.s.mój na pewno jest niepoczytalny :p

nowalinka pisze...

Ależ one cudne i charakterne! :)

Betsy pisze...

Przeurocze są :))

Marchewkowa pisze...

Coś niesłychanie pięknego. Takiego anioła stróża chciałby mieć każdy! :)

an. pisze...

Amazing!!!!!!

ania121971 pisze...

Niesłychanie urocze:)Świetny pomysł i wykonanie.

lucy z mazur pisze...

One są przecudne,nareszcie zupełnie inne niż wszystkie,a z takimi na pewno jest weselej

Blue-Anna pisze...

hihi, aniołki strzeliły focha ;)
pozdrawiam

Sepia pisze...

Rzeczywiście, mają zaskakujący wyraz twarzy:), ale są świetne!!!
Serdeczności:)

Marzena pisze...

Pomysłowe stwory :D

Ewa pisze...

fajne Chłopaki !

agea pisze...

ja też nie mogę doczekać się już zimy:)
a aniołki jedyne w swoim rodzaju:)

Sara pisze...

Bo to są aniołki do zadań specjalnych! Ja tam bym chciała, by się mną zaopiekował ten z koronką...

Eve pisze...

są niezłe, wyglądają ja Aniołki z grymasem gangstera;)
i o to właśnie chodzi;)

Hania pisze...

są rozbrajające :)

Aga Plieth pisze...

Ojej ojej, aniołki bardzo się ucieszyły z Waszych komentarzy, dziękujemy wszyscy:) Teraz już wiecie co zrobić ze starą szydełkową serwetką:)

LolaJoo pisze...

moja córka by powiedziała "no zaraz walnę głową!!" takie śliczne!

helutkowa pisze...

Aj takim aniołkiem to bym nie pogardziła

ystin pisze...

aniołu-łobuzy są cudowni, a to zdjecie od tyłu- najfajniejsze!
troszkę tu sobie u Ciebie poszperam, bo fajnie jest! pozdrawiam serdecznie

Ilenia pisze...

Meravigliosi!!!!complimenti !!!!bacioniii!!!

Manufaktura broszki pisze...

Piękne:)- a ja mam takie guziki szklane z francji, i nie mam pomysłu na wykorzystanie.
pozdrawiam

Dziabka pisze...

Genialne są! :) Takie zawadiackie!