wtorek, 6 grudnia 2011

stary piernik

Mam nadzieję, że Mikołaj o Was dzisiaj nie zapomniał:):):) Ja od wczoraj święta obchodzę, dekoracje rozwiesiłam i już się nie dam skrytykować, że to za wcześnie! Od dzisiaj chyba można? Miałam pokazać Wam całkiem coś innego, ale że mój ukochany pomknął do pracy z aparatem- musiałam zmienić plan i prezentuję piernikowe zawieszki, zrobiłam ich duuużo więcej niż na zdjęciach ale zdjęcia sprzed ładnych kilku/ kilkunastu? dni. Wesołych Mikołajek Moi Drodzy.




25 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

Wspaniałe są! Wyglądają "jak żywe" :)

Ja też już poszalałam wczoraj z dekoracjami...nawet choinkę ubrałam ahahaha
No nie mogłam się oprzeć...a poza tym dzięki światełkom jakoś tak w domu przytulniej-bo za oknem niekoniecznie ;)

Pozdrawiam!

Eve pisze...

Piękne;) widziałam na żywo, więc wiem co piszę:) I ja domek dziś dekoruję - tylko choinka i jemioła czekają na swój dzień;)

ebris pisze...

jej, też w pierwszej chwili pomyślałam, że to prawdziwe pierniki:D śliczności!

Betsy pisze...

Przesmaczne są :)

mForm pisze...

Słodkie, naprawdę słodkie:)

Magotkowo pisze...

Baaaardzo apetyczne te pierniczki - aż by się chciało schrupać :)

agea pisze...

fajnie się prezentują:)

agaphcia pisze...

Aicena pisze...

wow, świetne :)

takie tam pisze...

Fantastycznie wyglądają
:)

Katarzyna pisze...

No już ostatnia chwila na pieczenie pierników, żeby do świąt skruszały. A więc łapię się za wałek ;)

the SMILE factory pisze...

Jej! Aż mi ślinka pociekła tak apetycznie wyglądają...;) Świetny pomysł i bardzo realistyczne :)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

o kurcze... miałam miniaturkę tego zdjecia u siebie na blogu- w ostatnich postach obserwowanych blogów i pomyślałam: "ooo, jakie ładne pierniczki ta Aga na dodatek umie piec..." i kliknęłam, by się poślinić do SŁODKOŚCI i może jakiś przepis znaleźć :p a tu proszę! na serio byłam zaskoczona :p

ależ są CUDOWNE!!!!
Czy je też można u Ciebie zakupić?
szkoda, ze nie ma jakiegoś candy u Ciebie :p

POZDRAWIAM!!! :*
- Enid
nocnedlubaniny.blogspot.com

jaga pisze...

wspaniałe aż dałam się nabrać że to pierniczki

madlen2186 pisze...

Śliczne pierniczki ;-)Jeżeli można tak napisać o pierniczkach - to Twoje są bardzo eleganckie ;-)
Serdecznie pozdrawiam

Ewa pisze...

Aguś, przepyszne!

agawphotography pisze...

Świetne te pierniczki :))))

Jasmin pisze...

Życzę Ci, wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
Jasmin

Haftowane prezenty pisze...

Wszystkiego Najlepszego na ten ostatni Dzień Świąt i na nadchodzący Nowy Rok :)

Michalina

antilight pisze...

Bardzo urocze te pierniki, wyglądają niemalże jak żyewe :)

lafle pisze...

boskie:) wyraźnie czuję spadek pierników we krwi, RATUNKUUUUUUU!!!;D

Kristína B.Hrončeková pisze...

Ahoj Aga, moja sestra chce do svojho obchodu tvoje lale, mas este v sklepe to vrece:)?
Pozdravujem

MKryza pisze...

Twoje prace są tak kreatywne! Blog kipi świetnymi pomysłami!!! Jak tu prześlicznie *.*

anua pisze...

jakie apetyczne!:) powtórzę: gratuluję (i zazdroszczę) talentu:)

madlen pisze...

Śliczne pierniczki jestem pod wrażeniem ;-)! Jeszcze takich nie widziałam , są świetne ;-)!