piątek, 3 lutego 2012

ciałko

Mam nowe pomocnice, które dzisiaj zapozowały nam pięknie przy maszynach i w pościeli:) Trzeba je teraz poubierać, bo marzną okrutnie. Jedna z nich, jeszcze bezimienna chciałaby Wam zaprezentować nowe wyrzeźbione ciałko. Tak, przyszło mi do głowy, żeby sprawdzić jak będzie wyglądać taka lala potraktowana jak rzeźba- tu doszyłam łatkę tam przeszyłam i w końcu mam pannę z przestrzennym cycem i palcami:) Oczywiście sposób jest pracochłonny i nie planuję tego odtwarzać we wszystkich egzemplarzach, ale zakochana jestem w niej i napatrzeć się nie mogę. Z buzi przypomina bohaterów bajki "Sąsiedzi", prawda? Dobrego piątku Wam życzę, ciepłego!










27 komentarzy:

Zające Trzy pisze...

O MATKO! CUDO! NO PO PROSTU NIC TYLKO PODGLĄDAĆ BY SIĘ CHCIAŁO :)
I TAKĄ LALE TEŻ BY SIĘ CHCIAŁO :)

Betinka :) pisze...

Łał! Mam wykrój na lalę z cycusiami i tyłeczkiem, ale nie naszywanymi tylko.... (sama nie wiem jak to napisać...) wszystko kształtuje się ,,samo" na kształt szmacianej barbi po zszyciu odpowiednio uformowanego wykroju. Nie szyłam jej jeszcze choć przymierzam się już długo tylko czasu ciągle brak... Twoja lala jest niesamowicie pomysłowa, świetnie ,,poskładana" i bardzo precyzyjnie wykonana. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Zresztą jak zawsze patrząc na Twoje prace... :) Pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień :)

Betinka :) pisze...

I jeszcze te stópki!!!! No rozbroiłaś mnie dziś :)

Heather Woollove pisze...

Oh, how fantastic these are!!!
The knees and breasts and noses and little knobby toes! You are a genius of a doll-maker!!
(I'm so happy that I found your blog!!)

aja pisze...

cóż za roznegliżowana sesja ;)

Joanka-z pisze...

Rewelacja - słów podziwu mi brak!:) Cyc pierwsza klasa! A te stópki!!!^^

Aneta pisze...

i pięty i kolanka no genialne, a i ta szara bardotka mnie zaczarowała

ebris pisze...

ojej ojej:D aż zaczęłam popiskiwać jak zobaczyłam te paluszki u stópek:D kobieto, jesteś mistrzynią!:) i to nie tylko w szyciu lalek, ale też w wywoływaniu wieeeelkieeego uśmiechu (prawie) z samego rana:)

Eve pisze...

Jak tylko widzę nowy wpis u Ciebie, to szybciutko otwieram, w tym czasie serce bije mi tak szybko, bo wiem, że będę bardzo mile zaskoczona i oczywiście jestem :) To co wyprawiasz razem ze swoją maszyną, to mistrzostwo świata, najbardziej urzeŻly mnie kolana i stopy;) Pozdrawiam i tęsknię;)

Jolinka pisze...

Stópki mnie rozłożyły ;)))

AnaYo pisze...

Stopy po prostu rewelacyjne, wole nie wiedzieć ile ci zajęło doszywanie tych małych paluszków

May pisze...

Cudnie Ci to wyszło! Też się nie mogę napatrzyć ;)Co za precyzyjna robota. Ekstra !

mForm pisze...

Niezwykłe:)

antilight pisze...

Jetsem pod mega wrażeniem, zwłaszcza stopy, są po prostu niesamowicie wypracowane! Masz talent! Podziwiam :)

Sara.Tea pisze...

Niesamowite stopy. Usta same się uśmiechają.

Katarzyna pisze...

No Aga! te stópki wymiatają. Jestem absolutnie zachwycona!

dollhouse-miniatures-by-kia pisze...

Stópki są niesamowite, a całość wykonana bardzo precyzyjnie. Aż chciałoby się dotknąć takiej laleczki i ścisnąć jej paluszek :D Przepiękna.

Dziabka pisze...

Paluszki u stóp to już szczyt marzeń! Rozkoszne są!

Jaszmurka pisze...

Ja jestem zauroczona stópkami.
Przecudne są! I stópki i całe lale :)

Betsy pisze...

Stópki z paluszkami są fantastyczne :))

ThimbleLady pisze...

o matko jakie zabawne!!! a jakie pracochłonne! stópki są rozczulające

bogna pisze...

te paluszki wyglądają po prostu uroczo...

Aga Plieth pisze...

Dziewczyny, ja jej nadal nie ubrałam! Jakoś szkoda mi tych paluchów zakrywać:) Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa, może się rozkręcę i uszyję faceta:)

lucy z mazur pisze...

Nawet nie próbuję sobie wyobrazić tego"dziubania"paluszków,ale efekt powalający

Oh.banty pisze...

Podziwiam precyzję, te stópki i biust! Z każdym postem Twoje prace są coraz lepsze. Pozdrawiam

... moj mały światek.... pisze...

... Lalka debeściarska :) taka koll !!!!!!! super naprawde masz kobitko anielską cierpliwośc do tych paluszków , sa przecież takie maleńkie :) po prostu dzieło sztuki niczym akt kobiecy :)) .... pozdrawiam i życze dalszych tak udanych prac Beata :)

aleksandra-sz szyje pisze...

Wspaniała..i te stopy..maleńkie paluszki.. :)