wtorek, 14 lutego 2012

znalezisko

Książek o tematyce zabawkowej nie ma wiele. Dużo z nich udało mi się z czasem wykopać spod ziemi bo wciąż drążę temat rozwiązań technicznych a inspiracje zawsze dobrze robią:) Wydawało mi się, że nic nowego już nie znajdę w najbliższym czasie aż tu nagle na półce w księgarni dojrzałam to cudo... Wprawdzie wszystkie stwory z tej książki są robione na drutach lub szydełku ale same zobaczcie jakie są piękne! Polecam gorąco! Wydane przez Weltbild, Warszawa 2012 czyli nowiutka zupełnie, kosztuje 29.90, około 180 stron i 60 projektów. Pełna zachwytu ślę walentynkowe uściski:).







7 komentarzy:

Jagna pisze...

Cudeńka! Zwłaszcza różowy prosiaczek :)
Pozdrawiam serdecznie,ciepło i Walentynkowo :)

szyju szyju... pisze...

Fajna książka...ciekawe czy będzie w empiku?
pozdrawiam i podziwiam Twojego bloga! :)

ewa zła pisze...

Super znalezisko! Mam nadzieję, że przysporzy Ci wielu nowych pomysłów na maskotki =) Czekam na nie z niecierpliwością.

A kot jest nie do przebicia =D

Demostenes pisze...

Słodziaki, bedziesz tworzyc? :)
dla mnie to czarna magia, ale sobie chetnie podglądne ;)

A pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
agea pisze...

fajna książeczka:)

Aga Plieth pisze...

Już się zainspirowałam i zrobiłam mysz, pokażę jak tylko zrobię jakieś zdjęcia bo wyszła wspaniale:)