wtorek, 15 maja 2012

worki na kapcie?

Dawno temu uszyłam cztery kolorowe worki z myślą o uprzyjemnianiu życia przedszkolakom i... schowałam je głęboko, bo już zabrakło mi sił na zrobienie zdjęć... w sumie to zrobienie z nimi czegokolwiek:) Do wczoraj, kiedy zostały odnalezione! Też tak macie Drodzy Tworzący Czytelnicy/ Oglądacze? Nagminnie zdarza mi się zapominać o rzeczach, które zrobiłam, uszyłam i przepadają na czas długi... zazwyczaj. Jednak znalazłam wreszcie trochę sił, zorganizowałam kawałek pustej ściany w domu (co musicie mi wierzyć, łatwe nie jest!), wypożyczyłam nawet różowe kalosze od sąsiadki i misia i stało się, zrobiłam zdjęcia. Niewielki krok dla ludzkości, jednak dla mnie...














18 komentarzy:

cassia.wu pisze...

Piękne!!!!!

cassia.wu pisze...

Piękne!!!!!

na Czterech Wiatrów pisze...

cudne...

Orgranicza nas tylko wyobraźnia... pisze...

Ja chce takie dwa! :-)

BUBAart biżuteria autorska pisze...

Piękne i cóż za precyzja :)

Jagna pisze...

Super woreczki w ślicznych aranżacjach! Najbardziej podoba mi się pierwszy :)
Pozdrawiam serdecznie

LolaJoo pisze...

och..a jeszcze te zdjęcia prześliczne. Nic tylko pakować buty i do przedszkola :)

kasia@judyn.pl pisze...

fajoskie :)

Maryś pisze...

chciałabym się cofnąć w czasie i iść do przedszkola!

Aicena pisze...

jeju jak to wszystko pięknie wyglada i woreczki i zdjęcia, a kolorystyka jest nieziemska :)

Marta pisze...

Cudowne :)

Flora pisze...

jejku!! cudne!!! jakie kolorowe!!!! ogromnie mi sie podobają!

mForm pisze...

Są prześliczne!!! Mojej córeczce zapewne najbardziej do gustu przypadłby ten pierwszy. A mi bardzo podoba się to niezwykłe drzewo na tym drugim. Będzie można je gdzieś kupić?

Aga Plieth pisze...

Oooch, dziękuję Wam za te komentarze miłe:) Cieszę się, że worki się podobają, mam nadzieję, że przedszkolakom również przypadną do gustu. Jeśli jesteście zainteresowane konkretnym zakupem to piszcie o mnie na maila, może się okazać, że jeszcze jest dostępny a jeśli nawet nie to zawsze można uszyć podobny:) Uściski dla Was dziewczyny!

antilight pisze...

Piękne worki, i sama prezentacja prac też piękna :)

Barbarka pisze...

Rewelacyjne worki! i na dodatek jeszcze ta girlanda przy pierwszym woreczku - super!

Magdalena pisze...

Tworzysz same cuda!

olutek009 pisze...

Świetne zdjęcia i worki!! Właśnie szukam jakiegoś dla naszego przedszkolaka:)