czwartek, 4 października 2012

Duży Michał

Ostatnio występował mały Michałek i tak się śmiesznie złożyło, że następny w kolejce był dorosły pan Michał. Możemy sobie teraz zacytować wierszyk "tańcowały dwa Michały, jeden duży drugi mały". Duży Michał miał mieć koniecznie swój ukochany aparat, którego pasek owija wokół nadgarstka w sobie tylko właściwy sposób (musiałam mierzyć pasek z uwzględnieniem owinięcia!), poza tym buciki bardzo konkretne i jeansy do kolan i koszulkę w paski. Mam nadzieję, że się podobał:)








7 komentarzy:

celinum pisze...

na pewno się podobał!!! ech...jesteś moją mistrzynią!

cassia.wu pisze...

Świetny i ma super aparat!

antilight pisze...

No, no no :)) Ciacho z tego pana Michała :) Świetnei taką lalkę dostać :)

Elis pisze...

jak ja Ci zazdroszczę talentu....

HANNAH pisze...

muszę koniecznie musze zamówić u Ciebie moja lalową rodzne
jesteś mistrzynią

Aga Plieth pisze...

Dziękuję dziewczyny:) Nie ma co zazdrościć talentu tylko brać się do szycia, ja wierzę, że wszystko jest kwestią treningu:) Hannah, oczywiście zapraszam, odezwij się mailowo:)

Bryzeida pisze...

teraz są "bardzo modne" takie autoportrety z widocznym aparatem. Jak Michał to zrobił, że nie widać błysku w lustrze??
;-)