wtorek, 23 października 2012

wilki

Czas goni niemiłosiernie i już czuję na karku stresik przedświątecznych zamówień, ale spokojnie, jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie dobrze:) Niestety mało mam okazji, by pokazać co ostatnio uszyłam, bardzo bym chciała być tu częściej, regularnie ale czasem dobre chęci nie wystarczą. W każdym razie bardzo niedawno były urodziny Matyldy, która przechodzi ostatnio fascynacje wilkami a jej ulubionym kolorem jest teraz czarny (jak te dzieci szybko rosną! etap różowy dawno minął). Mama Matyldy podsunęła mi pomysł uszycia wilczej torebki a ja poszukałam inspiracji i trafiłam na filcowego wilka, w którym się zakochałam. Ten na torebce nie jest filcowy, powstał z resztek wełny, ale myślę, że nawet lepiej się sprawdzi, bo z jakością filcu różnie bywa. Wielkich kombinacji technicznych nie było jak widać, ale kilka koleżanek i mam pozazdrościło Matyldzie takiej torby. Uszyłam też koszulkę z wykroju z Burdy, a jak wiecie z ubraniami u mnie różnie bywa i nie jestem ekspertem. Tym razem się udało. Koszulka ma wymalowanego srebrnego, gwiezdnego wilka i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła ją pokazać na samej sześcioletniej już Matyldzie. Jeszcze raz sto lat Kochana Solenizantko!










17 komentarzy:

antilight pisze...

jejku wspaniała torba, podoba mi się jak ten wilk jest taki 3D. I Te wilk na bluzce, świetny!

Idaadi pisze...

Jeju jaka fajna ta torba! Przecudowna!

ewuva pisze...

Wspaniała torba! Pozdrawiam;)

magnolienrinde pisze...

Jesteś niesamowita! Czego się nie dotkniesz, zamieniasz to w dzieło sztuki. Przepiękna torebka i koszulka. Gratuluję pomysłów. Są genialne! Fajnie jest mieć taką ciocię;)

Elis pisze...

no... takiej cudnej torebki jeszcze nie widziałam!

Bea pisze...

wow!!!suuuper!

angela pisze...

HA! Wspaniała torebka! Absolutnie wyjątkowy wilk :) .. czyli jest nadzieja i dla mojej córy, że zakończy kiedyś etap różu :P

siankoo pisze...

świetny zestaw, można tylko pozazdrościć Matyldzie:)

ebris pisze...

ja też zazdroszczę Matyldzie torby! i koszulki! i Cioci też zazdroszczę, o!

suriart pisze...

Śliczna torba!:)

anita sie nudzi pisze...

Ciociu Ago zostań moją Ciocią :p
wilk cuuudowny! efekt jaki uzyskałaś na torebce jest zachwycający,morda jak żywa :]

Sylwia Pietkiewicz pisze...

Jest naprawdę śliczna:) Pozdrawiam!

Adutka.pl pisze...

To na prawdę jest rękodzieło? :O Jestem w szoku! Wygląda pięknie i profesjonalnie, sama chętnie bym nosiła Taką torbę. Jest cudna! Jak ja Ci zazdroszczę talentu *.*
pozdrawiam,
Adutka

decomarta pisze...

Ok, więc torba jest przeboska! Trójwymiarowa, ze "złym" wilkiem i ma genialne połączenie kolorów (no i te kropy!!) A koszulka.... gdzie mogę dostać taką Ciocię? :D Widzę w niej naszą Zośkę.

mia_mi pisze...

Świetna torba!
A koszulka przeeecudna, sama bym taką chciała!

Betsypetsy pisze...

Piękna wilcza torba !

Widziałam taką chyba na Pinterest jako etui na laptop, bardzo pomysłowa :)

Nero & Layla pisze...

Ja też chce takie! Są cudne.Mam pytanie: z czego zrobiłaś łebek wilka na torebkę? Jeśli byś mogła odpisać to tutaj: lazurowemorze.blogspot.com z góry dziękuję!