środa, 2 stycznia 2013

cały rok w jednym poście

Znów nie było mnie bardzo długo, zapomniałam już jak korzysta się z bloggera! ale to wszystko przez ilość pracy i dużo DUŻO uszytych przed świętami lal, które mimo nerwów do ostatniego momentu dotarły szczęśliwie na czas. Będę mogła wreszcie uchylić rąbka tajemnicy a właściwie zaprezentować je w pełni bo portretowani zostali już z pewnością obdarowani. Tymczasem, zanim zacznę nadrabiać zaległości postanowiłam podsumować zeszły rok i skleiłam wszystkie uszyte lale w jeden obrazek. Dopiero przy tej okazji doliczyłam się ile ich było, a było ich 40! Sama nie mogę uwierzyć. A to nie jedyna rzecz, którą szyłam jak wiecie, wiele było też miśków, poduch i innych przytulaczków. Mam nadzieję, że w tym roku będzie równie ciekawie, czego i Wam życzę z całego twórczego serca!




13 komentarzy:

Elis pisze...

Podziwiam, gratuluję talentu, pozdrawiam...

Beata pisze...

Niesamowite są te lale! Ma Pani talent, bo one są tak podobne do właścicieli!

HANNAH pisze...

Aga przepiekne te Twoje lale, mam nadzieję że kiedys jedna bedzie moja ;-) Buziole na nowy rok

Pani Motylkowa pisze...

Laluszki są fantastyczne. Wszystkie !

I takie niepowtarzalne :)

Pozdrawiam noworocznie :)
Ania

Katarzyna pisze...

A ten ostatni w czarnej koszulce to Twój Tata?

mojetworyprzetwory pisze...

Wspaniałe lale, ale nic dziwnego, wychodzą spod magicznych rąk! Najlepszego Aguś w Nowym Roku, spełnienia marzeń i realizacji wszystkich planów!

Little Fabien pisze...

I wish you a beatiful year as much as your dolls:)

Aga Plieth pisze...

Dziękuję Wam za przemiłe komentarze i przepraszam, że tak niemrawo odpowiadam, zawsze za późno:) Kasia, Ty to masz oko, TAK, mój tato wreszcie dostał swoja lalę:) Ewa, wzajemnie, dużo smacznych przepisów w Nowym Roku:) Uściski!

katesz pisze...

Jestem pod wrażeniem! Ogromnym!

mimba bimba pisze...

nie mogę się napatrzeć! niesamowite to wszystko!

BRONKA pisze...

Aga, trzymaj się ciepło w Nowym Roku
i działaj a my będziemy podziwiać,
pozdrawiam :-))

mia_mi pisze...

Zdolniacha!

Lawenda pisze...

Rewelacja!!! Pozdrawiam!!!