piątek, 13 września 2013

przegląd obuwia

Tak sobie pomyślałam, że zgromadzę w jednym poście przeróżne lalowe butki, które zdarzyło mi się uszyć. Zdjęcia sięgają najwyżej 2 lat wstecz, wcześniej nóżki były innej "konstrukcji" co mnie teraz nie zachwyca. Butki to detal, który uwielbiam, najczęściej udaje mi się go jakoś upodobnić do tych realnych z nadesłanych zdjęć, ale nie zawsze! Czasem walczę z materią. Które są Waszym faworytem?
















Stopa lali ma średnio około 6 cm długości i 3 cm szerokości :)

26 komentarzy:

Tynka pisze...

wszystkie świetne, chociaż mnie najbardziej zauroczyły pantofelki z podkolanówkami i kozaczki :D

karolina-g pisze...

jednych, najfajniejszych się nie da wybrać.
koniec i kropka.
;))

paulinazkrakowa pisze...

jestem pod wrażeniem, wszystkie są pięknie uszyte :)

Beata pisze...

Toż to są małe dzieła sztuki! Jesteś niesamowicie sprawna manualnie. Urzekły mnie sandałki, najki, pantofelki w róże...

cassia.wu pisze...

Wszystkie CUDNE !!!!

Anika pisze...

wszystkie genialne :)

jola_zola pisze...

jesteś conajmniej niesamowita!!!

agnieszkak pisze...

Jak dla mnie trampki i chodaki genialne ! Ja ciągle walczę z butami ;) Jeszcze nie udało mi się dopracować wykroju na stopy moich lal, ale myślę, że już niedługo ... przecież człowiek cały czas się uczy prawda ? Pozdrawiam - Aga :)

Bea pisze...

rzuca na kolana

Urszula Kwietniewska-Łacny pisze...

Piękne te twoje prace, widać , że jesteś artystą, nie da się ukryć, Pozdrawiam i będę tu zawsze zaglądać i podglądać.

Aga Krycha pisze...

wszystkie są po prostu świetne, ale najbardziej podobają mi się białe trampki z gwiazdką

agdy pisze...

...chylę czoła! precyzja niesamowita, gratuluję - niejedna kobieta chciałaby się taką kolekcją obuwia pochwalić ;)

mimba bimba pisze...

trampki forever :D

Betsypetsy pisze...

Rewelacyjne :)

Moje ulubione to zdjęcie nr 3 (conversy) bo mam identyczne :)
i te czerwone z ostatniego zdjęcia są cudne !

Elis pisze...

Zazdroszcze Ci tych umiejętności!

antilight pisze...

Cudne są :) Wszysciuchne! Podziwiam twoj kunszt. Uwielbiam wszystkie trampki ale jestem pod wrażeniem butów narciarskich :)

antilight pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aga Plieth pisze...

Bardzo bardzo Wam dziękuję! Rzeczywiście trampki są fajne i wbrew pozorom nie takie trudne do zrobienia, pokazać kiedyś?
Buty narciarskie... nad nimi to główkowałam, fajnie powspominać:)

Marta Gaudyn pisze...

Trampki- rewelacja :) chętnie zobacze tutorial :)

Kasia pisze...

Podziwiam Pani dbałość o szczegóły. Buciki są rewelacyjne, zresztą jak wszystko na tym blogu!

oriental girl 888 pisze...

wszystkie buciki są super..masz głowę pełną pomysłów:) ale mnie najbardziej podobają się na zdjęciu drugim i piątym :) pozdrawiam

Allienor pisze...

Wszystkie butki są niesamowite i nie potrafię wybrać...Trampki są niesamowite, ale drewniaczki ? Mistrzostwo.

Allienor pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oliwia Art Deko pisze...

Moimi faworytami są trampki!! :):):)

Małgosia pisze...

Jestem pod wrażeniem-butki są piękne i takie dopracowane !

noagaa pisze...

Wow! Jestem pod wrażeniem i lal i bucików! Wspaniale dopracowane - podziwiam! :)