czwartek, 26 września 2013

Wiktoria i Preston

Tym razem przedstawiam Wam słodką małą dziewczynkę i słodką małą lalę. Lala mniejsza niż te "dorosłe" bo gdyby trzeba było skompletować całą rodzinę, to każda musi być w odpowiednim rozmiarze :) Chodzi też o to, że te dziecięce ciałka mają jednak inne proporcje, szyje się je trudniej ale efekt jest rozczulający. Oto lala Wiktoria ubrana w granatową sukienkę ze zdjęcia i granatowy sweterek na guziczki. Towarzyszy jej pies Preston, którego na zdjęciu też możecie obejrzeć. Psa ufilcowałam na stelażu z "kreatywnych drucików" ale już mam pomysł na udoskonalenie tej techniki. Dostałam też fotkę Wiktorii z jej własną lalą, podobno była zachwycona :)











9 komentarzy:

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

cudowna lala :)

Elis pisze...

Cudowna, zazdroszczę Ci tego talentu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hubka38 pisze...

Rozwałka- jak zwykle!!!!!!!!!!!!I ten piesio!!!!!!!!Brawo!

foggia pisze...

Co ja napiszę , zatkana jestem.... masz moc kobieto w rękach!!!!!

Koralikowa pracownia pisze...

Niesamowita! Przepiękna!

Koralikowa pracownia pisze...

Piesek - rewelacja!

Aga Plieth pisze...

Dziękuję Wam bardzo! Aż się chce robić i robić jeszcze więcej tych wszystkich miniaturek :) A na kolejne pieski mam już nawet zamówienie.

antilight pisze...

Piękna z nich para! CUdownie oddałaś podobieństwo dziewczynki :) No i strasznie podoba mi się ten filcowany psiak :)

Feba - Rękodzieło Artystyczne i Użytkowe pisze...

Śliczna parka! I świetnie odwzorowane podobieństwo.
Pozdrawiam serdecznie.