piątek, 14 lutego 2014

Rumek, chłopak z krukiem

Dzisiaj posłużę się kilkoma cytatami, bo nawet nie wiecie jak mi jest miło jak dostaje takie maile po wysłaniu lali, to jest stan nieopisywalny całkiem:) Przede wszystkim przedstawiam Wam Rumka:



"Pani Agnieszko, mały Remek nazwany przez nas "Rumkiem" robi furorę w domu, w pracy i w
sieci :) Dostarcza nam dużo radości."





"Remek pracuje jako copywriter w agencji reklamowej i zaniósł Rumka do pracy. Przez cały dzień miał wycieczki oglądających (wszyscy chcieli go rozbierać! ;)), tłumaczył "o co chodzi z tym krukiem"








"Bardzo się cieszę, że trafiłam na Panią akurat teraz i udało się zrealizować prezent."





To sobie wkleiłam reklamę :P, ale Rumek jest cuuudny!

14 komentarzy:

Offca pisze...

Wcale się nie dziwię... Lalki zachwycają :)

marysza blogspot pisze...

O matko! Przecież to jest jedna z najpiękniejszych lalek jaką w życiu wdziałam!! :O

Betsypetsy pisze...

Głupio tak mówić o facecie ale potwierdzam - jest cudny ! :)

HANIANIA pisze...

ja chyba sobie siebie u ciebie zamówie na moją 40 ;-) o taki se prezent zrobie

szyju szyju... pisze...

Pięęęęknyyyy.... :D

Ceramiczny Kamień pisze...

Fantastyczny :)

karola pisze...

czad :-)

ystin pisze...

powiedziałabym nawet cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudny!

madlen pisze...

Świetny jest i te bombowe detale ;-) No ekstra ;-)

Aga Plieth pisze...

Betsypetsy, ja tam nie miałam oporów :)
Haniania, zapraszam, odezwij się mailowo! :)
Kochane, bardzo Wam dziękuję za te miłe komentarze! Dziękuję, że tak dopingujecie do pracy, że zaglądacie tak często, pozdrawiam!

szyte żyjątka pisze...

Przepiękny efekt! Świetna praca;)

to ja pisze...

A ja mam go w domu :) To właśnie był prezent na 40. urodziny i ja swoją lalę muszę chyba szybko zamówić, żeby nie było dysproporcji w wyglądzie, wszak faceci się lepiej starzeją ;)

Kasia pisze...

istne cudo! świetne wykończenie i bokserki ;)

antilight pisze...

czaderski chłopak ;) I ten kruk i aparat i koszulka :D detale powalają :)