sobota, 26 lipca 2014

torba dziadka Franka

Pamiętacie Julkę, moją małą sąsiadkę i modelkę, która prezentowała lnianą tunikę? Jula była też autorką uroczej rodziny Cudnych, która gościła na moim blogu. Jak się pewnie domyślacie- jest autorką wielu twórczych pomysłów w mojej pracownianej codzienności :P
Pewnego dnia postanowiłyśmy razem zrobić prezent dla Kochanego Dziadka Franka (dziadek naturalnie nie jest mój tylko Julkowy). Dziadek Franek bardzo często odprowadza Julkę do szkoły, albo przyprowadza, często też robi zakupy. Torba na zakupy była więc najlepszym pomysłem, w dodatku bardzo praktycznym! Powstał więc projekt, powstała torba o wyjątkowo męskim charakterze bo wąsata :) Dziadek Franek dał się nawet namówić na kilka zdjęć. Chyba nawet troszkę mu tej torby zazdroszczę...








8 komentarzy:

SabinaAnna pisze...

Uroczy prezent:)!

katesz pisze...

Na widok takiego dziadka od razu serce się raduje :)

KarolinaPe pisze...

Dzieci są nieskończonym źródłem inspiracji :-) Wiem coś o tym. Torba fantastyczna i jak sądzę (po koszli dziadka) idealnie do Niego pasująca :-) Gratulacje :-)

Aga Plieth pisze...

SabinaAnna, też tak myślę! :)
Katesz, dokładnie! Dziadek jest rozbrajający :)
KarolinaPe, dziekuję! Koszule wynalazła dla niego córka- stylistka, nic dziwnego, ze tak stylowo wygląda.

madlen pisze...

Świetna torba super pomysł ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

madlen pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Betsypetsy pisze...

Torba jest bombowa! Dziadka koszula wystrzałowa! Uśmiechnęłam się patrząc na zdjecia :) Super !

my SIMPLE ART pisze...

SUPEROWA torba :D