piątek, 15 sierpnia 2014

siostra Kasi

Kasia zamówiła u mnie lalę z nietypowymi atrybutami a nietypowe gadżety to jest to co misie lubią najbardziej :) Co to było takiego? Skrzynka na narzędzia, sadzonka jabłonki (musiałam poszperać w sieci, żeby się upewnić jak one wyglądają od korzenia), książka "reportaże"... od razu wiedziałam, że lubię tą dziewczynę! Lala ma na sobie szare jeansy, trampki i sweterek z dłuższym tyłem. Jabłonka ma niezbyt jabłonkowe listki, ale sprawa miniaturowych szypułek nie napawała mnie optymizmem. Pierwotna fryzura upięta została jeszcze raz, bo kok okazał się bardziej charakterystyczny dla portretowanej, a ja się modlę, żeby ta konstrukcja się nie rozsypała :)














11 komentarzy:

Ewa pisze...

Fantastyczna - przeurocza - pełen podziw dla zdolności !

pepsi eliot pisze...

no skrzynka z narzędziami i mina siostry Kasi, wymiękam! owocek

szyjnia czyli bajzel manualny pisze...

Wspaniała!

Dama w bieli pisze...

Powala na kolana, jak zawsze

Augusta pisze...

Pierwszy raz zawędrowałam na Twojego bloga i chylę czoła - masz niesamowity talent do malowania twarzy, dbałość o szczegóły godna pozazdroszczenia... Szczerze podziwiam!

Dana M. pisze...

Wow!!! Ale cudo!!! :)

Radziejowe Zacisze pisze...

Prawie ja:))) Fajna, lubię takie kobitki:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

zblogowani pisze...

Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

Serdecznie zapraszamy! :-)

KarolinaPe pisze...

No genialna jest! Atrybuty wyjątkowe, nie ma co :-)

antilight pisze...

Z tymi włoskami wygląda jak żywa :) cudna!

Aga Plieth pisze...

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za te ciepłe słowa!