wtorek, 8 grudnia 2015

zimowe kartki

Radosną twórczość kartkowo- świąteczną czas zacząć:) Na tegoroczne życzenia mam pomysł, który od kilku dni spać mi nie daje, ale cóż... musi poczekać aż uszyję to i owo.
Tymczasem chciałam podzielić się z Wami super prostymi w wykonaniu zimowymi projektami z zeszłego roku. Wszystkie powstały z tego co akurat miałam w domu: skrawki kolorowych papierków a nawet papier zadrukowany (żeby recyklingowy duch się szerzył), tasiemki, guziki, no i podstawa- dobry nożyk, nożyczki, klej, dwustronna taśma piankowa, która pozwala uzyskać mały dystans. To była całkiem miła zabawa, aczkolwiek- na ostatnią chwilę z tego co pamiętam:)
W tym roku zapowiada się podobnie, ale na pewno zdradzę Wam co wymyśliłam jak tylko się uda...
Jeśli planujecie jakieś własne kartkowe zabawy, koniecznie dajcie znać, podlinkujcie w komentarzach, chętnie podejrzę! Nie muszę chyba pisać, że własnoręcznie zrobione- są po prostu NAJLEPSZE.












3 komentarze:

Aneta pisze...

Ale super! Te brzozy z recyklingu tak mi się spodobały, że muszę tu wyznać :)

Aga Krycha pisze...

Bardzo fajne pomysły na świąteczne kartki, w zeszłym roku też robiłam własnoręcznie kartki i muszę przyznać, że to była fajna zabawa, zainspirowałaś mnie...
oczywiście swoje kartki zamieściłam na blogu, ale nie są tak oryginalne jak Twoje

JulaBlanka pisze...

Kartki są przeurocze. Zajrzyj na mojego bloga, są tam kartki na wszystkie okazje. Jest ich mało, ale później dojdzie więcej. Kocham robienie kartek

http://scrapmaniaa.blogspot.com/